HTML

Második lépés: A bevételeid maximális növelése

2011.10.09. 18:01 Jákob28

Ez egy olyan pont, amit könnyű mondani, de nehéz csinálni. Főleg, mivel mindenkinek a saját tudásához és helyzetéhez képest lehet ezt a leckét kiviteleznie.

A lényeg, hogy nem lehet egy lábon állni. Nagyon nagy felelőtlenség, ha van egy munkád, és csak ez az egy bevételi forrásod van. Miért lenne ez így? Ebben az esetben nagyon nagy kockázatot futsz.

Tudom, hogy most azt mondod: „könnyű mondani”. Én is ilyen helyzetben voltam, és annyira frusztrált a dolog, hogy folyamatosan kerestem a lehetőségeket. Egész napokat csak ezen gondolkodtam, hogyan lehetne több lábon állni. És elmondhatom, hogy nem volt könnyű. Nagyon sok gondolkodást, kreativitást és plusz munkát igényel a dolog. De egy idő után már öngerjesztő a folyamat, és elkezd önmagától nőni a dolog.

Konkrét ötleteket azért nem lehet adni, mert mindenki máshoz ért, vagy másban kiemelkedő a tudása. Most mondhatnám, hogy kezdj el egy online vállalkozást, mint ahogy én tettem. De ez nem egy ilyen dolog. Nem lehet mindenkinek online vállalkoznia, mivel nem mindenki ehhez ért, vagy fedi le az érdeklődését. Itt nagyon fontos, hogy olyan dologgal foglalkozz, ami érdekel, amit nem feltétlen munkaként értékelsz. Ezen nagyon sok múlik. Ha olyan dologba kezdesz bele, ami egyezik az érdeklődéseddel, nagyon messze eljuthatsz.

Egyszóval teljesen mindegy, hogy milyen vonalon, de kezdj bele valamibe a munkádon kívül is.

Szólj hozzá!

Címkék: siker pénz függetlenség anyagi

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyiszabadsag.blog.hu/api/trackback/id/tr603289936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása